دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
یی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: دشمن غربی، عبری و عربی بداند که شهادت فرماندهان مقاومت، هرگز باعث توقف حرکت این جبهه نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی‌الدین را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ»

با کمال اندوه و تأسف، خبر شهادت مجاهد نستوه و عالم وارسته، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بار دیگر دل‌های مؤمنان و آزادیخواهان را به درد آورد.

بی‌شک خون مطهر یار صدیق و همرزم شهید سید حسن نصرالله، درخت تناور مقاومت را آبیاری خواهد کرد و یادآور این است که ایمان و ایثار، هیچگاه بی‌ثمر نمی‌ماند.

دشمن غربی، عبری و عربی بداند که شهادت فرماندهان مقاومت، هرگز باعث توقف حرکت این جبهه نخواهد شد. مقاومت نه با قدرت سلاح، بلکه با ایمان به راه و هدف پیروز می‌شود. شهادت سید هاشم صفی‌الدین، سندی بر حقانیت این ایمان است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب، کودک کش، خونخوار و جنایتکار صهیونیستی، شهادت این عالم ربانی و مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف لبنان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

ما پیروان راستین مکتب اهل بیت(ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) با الگوگیری از شهدا عهد می‌بندیم که راهشان را با قدرت و استواری ادامه دهیم و پرچم مقاومت را هرچه بالاتر ببریم.

محمدحسین طاهری آکردی
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha